Der var stadig et stykke manchego tilbage i køleskabet og så havde jeg smukke modne ferskner og en lys til pizza og vupti så blev det til hvide pizzaer med fersken, rosmarin og manchego. (mere…)
Det er ikke rigtigt en lagkage i dansk forstand, for der er jo kun 2 lag. Men det er heller ikke rigtig en victoria sponge cake, for dejen er en sukkerbrødsdej. Whatever. Den var lækker og super nem (mere…)
Nu kan man endelig få tortillas i den lille håndholdte størrelse, som man bruger til lækre bløde tacos. Og ja, man kan lave dem selv med masa harina og en tacopresse, men let’s face it, jeg har to børn og er ved at renovere hus (mere…)
Når det bliver varmt, får jeg altid lyst til friske, krydrede retter. I går til frokost lavede jeg denne frække ceviche med et stykke dejligt frisk skærising fra den nye fiskehandel på Værnedamsvej (mere…)