Fook Lam Moon – kinesisk mad i Istedgade Jeg var forbi den kinesiske restaurant Fook Lam Moon (ja, det er et sjovt navn!) og tage billeder af (og smage på) nogle af deres retter (i forbindelse med noget arbejde). Jeg synes lige, I skulle se retterne. (mere…) 05 april, 2013 / 10 Comments